Thursday, September 2, 2010

Feeling

Layan Exists malam-malam, ketika tidak berteman, ketika keseorangan, ketika kesunyian. Feeling bak ang. Exists dah lama wujud dan dah lama juga berpecah tapi lagu-lagu depa still cam haram sedap dengaq.

Pi sana sini kalau mp3 xbergema lagu exists memang xsah. Awat la lani susah nak dapat dengaq sora srupa Mamat ka Ezad ka. Buleh tidoq tak bangun tuh kalau naik bas pi KL.

Ulang dengaq 2 3 kali dirantai digelangi rindu pun buleh wat hampa semua tidoq bdengkuq.

Aku bukan pa, kalau leh dgaq exists memang layan ah. Tidoq tu susah la sikit. bukan pa, sebab nak feeling tu, nak rasa macam mana kalau jadi pelakon dalam lagu depa. haih sedih tak lalu makan pun ada la.

Hampa hak dok bercintan-cintun kalau ada dengaq lagu exists, ak grenti hati tersentuh, sayu la katakan.

Sebab tu la jangan dok loqlaq tang perasaan ni. Sakit kalau kena. Sakit bukan cam kena pukui, tapi cam kena toreh. toreh kot dlm smpai kluaq. Sakit memang bukan kepalang la.

Bak kata Ezad dalam 'Masih Terserlah ayumu, ; 'Biar ku simbah api kemarahan yang membakar di benak mu'. Uih. Kalau buleh simbah-simbah lagu tu, aku rasa makin tbakaq la. Haha.

Malam ni aku dari tadi dok merapu, boring cam haram. Tapi aku malas balik Beijing sebab kena masuk kelas da. Haha. Cam hampa suma la, yang rajin tu aku respek la, yang xrajin sangat tu, sama-sama gang la. Haha




*Cakap loghat kedah bukan sebab sape2 dari exists berasal dari kedah tapi saje2. xd kena mengena ng sape2.

2 comments:

tiha. said...

aik.. bahsa utara digunakan ?hehe
:P

Fauzan said...

1 malaysia bak ang.
haha