Saturday, November 7, 2009

Tembok Besar Kita Pergi

Salam dan selamat sejahtera..

Tepat jam 8.20, kami dikehendaki berkumpul di hadapan Hong Mankou, atas alasan (alasan ke?) untuk ke Tembok Besar China, secara Nasraniah nya dipanggil The Great Wall of China. Kami akan berkunjung ke Mutianyu, salah satu daripada bahagian TB.

Hidangan tengah hari tidak disediakan secara percuma tetapi, beruntunglah aku kerana bersama-sama Geng Bas Sekolah :)

Sekarang jam 7.37, yang mana aku masih lagi belum memikirkan tentang pakaian yang akan disauk oleh ak sekejap lagi kerana winter cloth aku agak besar, bak kata klasmate aku, aku smakin kurus so pakaian x muat da.. huhu

Btw..
GtG sbb nk pkir nk pnjam ng sape winter coat nant.. uhu

5 comments:

una dien said...

beli la bju bru::
haish..

Fauzan said...

hek3..
una xpe byk wit..

una dien said...

kamu lg la byk
dok oversea kn
.
.
biasswa mst byk
stkt nk bli bju
selai 2 xkn xleh kowt
huhu

Fauzan said...

demand..
nk shirt..
ish...

una dien said...

uish:::