Friday, August 7, 2009

Menghitung Hari

Salam..

7 Ogos 2009. 21 hari sebelum ak fly. Hari ni hari yg agak sukar wat aku sebb kena marah2 ng Abah sbb ak mlas. Huhu. Agak tensi sebb asyik kena marah jew tp xpe sume 2 nk suh ak lebih rajin ag2 nk g tempat org kan.

Esok, 8 Ogos 2009 akan diadakan majlis kesyukuran sambut menantu d kediaman ak sekeluarga. Sambut Kak Hanim (1st akak ipar). :D

Lusa, 9 Ogos 2009, Insyaallah akan tiba d KL pada jam 9.30 - .9.45 d LCCT bersama Ayeh. Still xde plan nak g ane Ahad 2 time smpai. Nilai / Gombak..?? Tengok perancangan.

Tulat, 10 Ogos 2009, sekali lagi ke Medan MARA ntuk wat visa, ukur jaket n pre-departure. Jumlah duit yg perlu dibawa :

VISA - RM 200 JAKET - RM 85

Suke2 je kan Kuarkan duit ak b4 fly. huhu. Tapi xpe. Pasni MARA tanggung habis habisa. TQ2
Lepas 2 tatau nk g ane da. Bley balik atau stay. Still tgok perancangan dlu.


Da x smpai 3 mggu untuk ak fly ke Beijing. Perasaan ak berbaur excited, hepi, berat hati n kerinduan. Kerinduan...? Mesti lah pada Acu sbb kat sana tataw dpt cntct mcm mane..

2 3 ari ni pon da jrg2 cntct Acu. Mayb ak yg tersilap concern sal org lain sehinggakan dye tercicir. Maaf dipinta dari Acu n kalo nfon da ok, text me k.

Merapu gak an post ni. Huhuhu.



2 comments:

aMaL!Na_baharum said...

weh, ak n mhitung ari gak nih..haha

Fauzan said...

jom kire same2..
ajak owg lain skali..
huhu