Friday, July 10, 2009

Terima Kasih..!!

Salam..

Terima Kasih buat cik Rabiatul Adawiyah Binti Mohd sebab sanggup datang balik dari Bangi ke Nilai semata-mata untuk berjumpa dengan aku sebelum ak pergi sana.

Aku mintak maaf lah sebab tak ingak ko punya birthday.

Insyaallah aku cuba cari berapa haribulan ya.


Aku juga minta tolong ko tengok-tengok kan cik
Suraya Yazmyn semasa ak takde.
So, korang kena jadi kawan lah ya. Hehe

Moga kita berjumpa lagi di lain hari dan waktu.

..So long, fare thee well..


3 comments:

Momoe said...

yes my dear......

rabiey said...

fauzan!sori.
aku br on9 arini n bc blog ko.
tiada maap bgmu.haha.
gurau jer.its ok.aku x kesah pun if ko x igt.byk bnde laen lg ko nk kene igt an.huhu.so x yah la nk mntk maaf.
insyaAllah nnt aku tlg tgk2 kan suraya ek.hee

Fauzan said...

thanx taw rabiey..
i noe i can count on u..
ngee..
moga ko shat skmo k..