Tuesday, July 21, 2009

Home Sweet Home

Salam..

Jam 5.15 pagi tadi ak tiba kat umah. Penat naik bas. Huhu. Sampai kat umah sembang2 dlu ng Ma bercakap tentang BTN n semalam jumpa Acu.

Dok kat umah ag tenang than berada kat luar coz ak ade famili aku yg selalu je tegur aku kalo wat silap. Huhu. Kat umah ade Abah, Ma, K. Long n Co. (Haris n Hanis) serta Amad yg ari ni nak ke Peroi untuk wat ujian HIV/AIDS sbg syarat untuk kahwin.

Dok kat umah gak aku jadi tataw nak watpe sebab kadang2 ase cam x sama berada kat nilai coz kat umah xde mmber sgt. Aku kan nomad, so org x knal sgt la. Huhu

BTN punya report ak x post ag. Insyaallah kalo Zul da emelkan pic kat BTN ari 2, aku akan post k.

Rumah Semanis Rumah..?

No comments: