Tuesday, June 23, 2009

Hari ini dan Semalam

Salam..

Semalam Buss gtau aku yang Madam Zuraidah pesan kat Joe gtau aku "Walau Fauzan knal Madam, jgn la tak datang kelas.Madam bukan apa, kelas wajib datang."
Aku dapat agak yang madam dah terasa ng aku sebab ak dah x datang kelas dia 2 kali. Aku rasa malas ntuk ke kelas sebab tak lama lagi ak akan drop dr Pusat Asasi UIAM ni tapi Insyaallah minggu depan aku akan cuba hadirkan diri ke semua kelas.

Semalam ak hubungi Abah ntuk minta MC bagi minggu ni. Abah cakap MC ntuk 2 hari boleh then ak ckp la ak nak ntuk Rabu dan Khamis ni. So, berkemungkinan ak akan pergi ke rumah sepupu ak esok (kalau rajin) atau ak akan stay kat Nilai ntuk sesuatu yg berfaedah dan berguna sebab ada misi yang perlu dilaksanakan sebelum ak pergi.

Agak tensi bila SE K770i ak rosak keypad, Jam Casio AW-80 putus tali, Kopi Radix da nak abis(tensi gak..?). Semalam ke Shabab Variety Services ntuk repair K770i(K7) ak n bayaran ntuk tukar ganti keypad n housing baru sebanyak RM50. Lagi la tensi bila kena pakai duit ni. Belum termasuk tali jam ag. Mau RM20 plak kan. Adoi2. Malas nak mintak ng Abah. Segan lor. Elaun tak masuk2 ag. :(


K7


AW-80


Japg nk kol Ma nak mintak duit. Huhu. Mayb kol Kak Ita gak sebab nak gtau yang dpt g Beijing n nk balik umah die esok lusa kalau rajin. haha. Chow..

6 comments:

rabiey said...

kan aku dh ckp.
g la class tu.
ko pun bknnye lame lg kat snie.
sementara nk tggu surat tu g la dl class.
cian kat mdm.
cube kali ni dgr ckp aku.
ee!degil sggh ahmad fauzan sorang nie.

Fauzan said...

ak bukan ape..
malas laa..
tataw npe..
next week kot ak g..
nk ckp2 skit..
hehe

rabiey said...

ye la tu fauzan.
nnt aku tnye dak2 nie.
if ko x g siap la ko.
hehe

Fauzan said...

doakan ak sempat g laa klas..
kang x g da pasni..
x nmpak kat cni..
ade plak yg sedih...
haha

rabiey said...

eleh..
sape nk sedih?
x de sape pun sedih if ko g.
hakhak.





*gurau je ek. =)

Fauzan said...

ye ke...
kalo g2..
nnt smpai beijing br ak msg ko ea..
:P